Phail.

 


This is becoming a problem I'm hurting, it's unfair...

Idag övade vi inför lucia. Det var fail. Herregud, resten av skolan kommer få sig ett gott skratt imorgon...seriöst.
Jag tror jag ska spela på låtarna som Irene har noter på och skippa de andra, för de andra sjunger knappt så de behöver hjälp :O
Imorgon måste jag gå hemifrån sju. Vanliga fredagar går jag hemifrån halv nio, men behöver egentligen inte gå förrän nio. Jag tar bara en tidigare 713 så jag kan andas i bussen, det är så sjukt packat på den efter. Alla börjar tio?
Kollade just vårterminsschemat, kommer ha kvar min sovmorgon där thank god. Dock kommer jag sluta 15.20 istället, men det kan jag ta. Det är fredag, då har jag ändå inga aktiviteter. Slutar fortfarande drygt sent på tisdagar. Usch tisdagar >.<

Men de flesta andra verkade sluta halv fem idag, och jag slutade kvart över två. Jaja, nu ska jag sluta tjata om mitt schema.

Jag ska snart gå och äta. Plugga matte, gå och lägga mig, gå upp tidigt, gå till bussen (och jag glömde bestämma ngt med Fia :OO), gå failat luciatåg (fast jag kommer inte synas så det är ju bra...), kanske ha historia (har ingen aning alls om när, har ingen koll på hur länge luciatågen kommer ta :O), lunch, matteprov (>.<), dö lite, gå hem. Dammsuga, dö lite mer. Plugga historia och kemi. Läsa svenska (note to self: läs klart boken innan måndag!! :O).
Men det känns som att det jobbigaste kommer vara över efter morgondagen. Förutom effing luciatåg med kören, men de är iaf mindre failiga.
Men matteprovet är nog jobbigast >.< så många tal liksom. Jaja, det blir inte bättre av att jag sitter och ältar det. Får börja jobba istället...

Jag är väldigt trött buhuhuhuhuhu. Och jag kommer antagligen inte hinna vara med på historian och jag vill ha repetition :(( för Martin har värsta intressanta genomgångar och det blir liksom bättre om man har boken + hans förklaringar i skallen på provet. Jag missade en genomgång förra veckan dessutom xO

Anywho. Maths, here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0