Epic Fail.

Verkligen ett episkt misslyckande på det här känner jag. Våren snodde min blogglust! Det är sjukt nice ute.

Okej, vad som hänt i mitt liv är att jag skaffat ett Nintendo DS och varit i Göteborg. Det var nice. Ganska okej i skolan atm, väntar på The Month Of Doom. Det är verkligen sjukt hur mkt vi har i maj xO minst ett prov i veckan.

5 maj: Prov i Kemi A
7 maj: NP Engelska A
12 maj: NP Matte A/B
13 maj: NP Matte A/B
19 maj: NP Matte A/B
27 maj: Prov i Franska steg 1
29 maj: Prov i Historia A

Sen är det prov i Fysik A femte juni. Och provövning i Programmering den andra, men Epic Fail (ensemblen) ska spela för kungen då, och det skulle tydligen kräva hela dagen. Gah. Kommer säkert behöva göra den samma dag som fysikprovet, för det är sista Programmeringslektionen. Hu! Jag vill inte!

Det kommer säkert gå jättesnabbt också, så hinner man inte ta farväl av NV08A ordentligt. Buhu.

Annars är ju allt rätt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0