Bleh.

Jag tänkte vara jätteproduktiv innan och göra massa videos och skit eftersom jag inte har prövat kdenlive än. Men jag blev lite trött och sur, eftersom jag samtidigt jobbar på att få ljud att funka i tuxguitar, och ljudet inte verkar vilja följa med riktigt när jag försöker klippa i kdenlive. Gaaaaah,  /me blir sur. Denna dag har inte varit så awesome. Gick i alla fall och postade mitt hemliga paket, så nu har jag 33,4 kilometer. När jag gick lyssnade jag på WZRD's intervju med StarKidPotter, den var mysig. Dock har jag typ fyra minuter kvar på den. Kanske lyssnar klart senare ikväll.

Ska nog sova tidigt ikväll. Eller ja, så tidigt kanske det inte är längre, men innan tolv iaf. Ska upp tidigt och cykla på träningscykeln och sen iväg till stan för fika. Men innan jag sover ska jag nog se på lite vlogbrothers. Eller skriva ett till blogginlägg, bara för att jag haft idén i huvudet nu och den känns i alla fall liiiiiiiiiiiiite intressantare än mitt vanliga gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0