Hm, eller jag vet inte vad jag ska ge detta inlägg för namn.

Sov hos syster yster natten till idag, det var nice! Vi bakade kanelbullar och havrekakor och sen såg vi på How I Met Your Mother. Idag joggade/gick vi 3 kilometer och sen träffade jag mamma i stan, vi fixade Forex, tyg, pressarfötter, kokbok till Richard och present till värdföräldrar (som jag borde maila igen heheheh :S). Sen började det regna massooooooooooor och vi blev jätteblöta när vi skulle gå till Södra Station, och sen fick vi stå på tåget. I Rönninge var det dock torrt, vi köpte glass, heh. Skulle egentligen gått på promenad med Maria men vi sköt upp det, vilket var ganska okej eftersom mina fötter gjorde ont som fan när jag kom hem. Nu borde jag dock städa mitt rum så jag kan sova. Jag dammsugade igår, så jag la upp massa grejer på sängen, så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha men jag var ju också på väg mot Södra station när jag blev urblöt. D: Jag har ett förslag. På onsdag kl 19 ska jag se gratisteater i Flemingsbergs centrum. Vi kan gå efter det. Alternativt om du kan imorgon söndag eftermiddag/kväll så är det prima för då tänkte jag sträcka ut på en promenad hur som helst.

2009-08-15 @ 11:30:10
URL: http://svenskahpfans.com
Postat av: Vickan

Hahahaha hatar när folk märker ord men jag klarar verkligen inte av "dammsugade". Låter bättre med dammsög faktiskt! Låter som att du haft fullt upp iaf :D

2009-08-18 @ 21:22:36
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0