Höstis!

Mitt fönster är öppet, det blåser utanför så det kommer in en lite kall vind lite då och då. Den känns höstig. Nu regnar det också iih <3 Jag älskar svensk höst. Synd att jag kommer missa den. Menmen. Idag fick jag min biljett. Mellanlandar i London, övernattar i Vancouver och flyger till Castlegar (eller Cancelgar) den 30e. Men jag har fortfarande inte fått mitt visum, vilket känns lite jobbigt. Det finns, för STS-Amanda har fått en kopia av det, men vi har inte sett röken av det i Salem. Vi skickade iaf en ny bankcheck som faktiskt gäller igår, hoppas det snabbar på saker.

Jag känner att jag borde börja packa snart. Det verkar som att jag kan ha med mig två väskor på alla flights iaf. Air Canada snel hest <3

Men bluuuh, nu börjar min fot bli kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0