I still have a thing for drummers.



I've still got it. Dan Flint, trummis i You Me At Six, är heeeeeeeeeeet. Det bästa är att jag nyss såg på en video med YMAS och första gången Dan är i bild och pratar har han mat i munnen. Maaaaaaaaaaaat. Jag älskar mat. <3 Jag och pappa åt vårrullar till lunch idag. De var goda, förutom att de var lite kalla helt random så vi var tvugna att värma dem lite till. Vad har  ni ätit? Jag vet inte vad jag ska äta imorgon men på fredag ska vi äta hämtpizza från Felinos. Jag har inte ätit vegopizza där, hm...jag kanske ska ta falafel istället. Felinos falafel är sjukt god. Och jag har ju ätit jättemycket pizza i sommar (alla Solitary Snape-söndagar med lunch på Blå Laguna!). Men imorgon ska jag ju inte till stan så då blir det förhoppningsvis Max! :'D

Okej, nu blev det lite mycket mat.

Men det är jättesvårt att hitta bilder på Dan! :(

Dock är dessa lite charmiga:



(förresten är det fint att han heter Flint i efternamn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0