Kilometersamlande!

Jag känner mig lite hurtig för tillfället. Igår cyklade jag en mil på träningscykeln, och nyss cyklade jag två mil på den. Det kändes nice! Jag tänkte vara med på Marias quidditchutmaning, som pågår mellan igår och 31 augusti. Så nu har jag 30 kilometer :D Ska även försöka gå en promenad senare och posta ett hemligt paket 8)

Jag har ju ett mål angående min kondition, när jag kommer tillbaka till Tullinge Gymnasium och det är konditionstest ska jag klara rundan med en bra tid. Det är ju mer än ett år kvar tills dess, så det ska jag nog kunna klara.

Förresten sitter jag på Kubuntu nu! Skaffade det i förrgår och det är niiiiiiiiiiice. Förutom att ljudet dissar mig ibland. Har även skaffat Skype. Har inte riktigt använt det, vet inte helt hur man gör, menmen xD

Annars sitter jag och lyssnar på Obama Llama Song, bara för att liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0