Broken Minor

TB-rep var awesome! Massa pepp  :'D
Förra terminen repade vi ju på tisdagar, vilket var drygt eftersom jag inte hunnit äta, antagligen haft en dålig skoldag pga musik och Irene = jag var dryg och tjurig. Men nu var allt awesome :D
Vi körde typ bara akustiskt, eftersom Filip inte var där och vi tänkte utveckla en akustisk repertoar x) det var nice, jag spelade gitarr :DD jag fick asont i handen, menmen. Det var kul. Fast jag och Cecilia fick lite sammanbrott i början när mickstativen inte stod kvar i Orkerstersalen. saldhsakhlkhfklahflkhdklfahklfah xOOO det är så irriterande! De stod ju där igår när jag var på musikteorin! Jag vet bara att det är rockgrupper på torsdagar, så ja. Men de ska liksom stå där, både Ella-Kari och Henrik har sagt det, så jag förstår inte varför någon envisas med att gömma dem i Studion. Blä på dem.
Och så är det en del av lärarna som bah "Hej, rock är evul så allt är rockgruppernas fel!!" eller nåt. Hah. Egentligen orkar jag inte bli irriterad över det men jag stör mig på hur oorganiserat det är. Skulle vilja ta en helg och sortera allt med listor för varje rum och sånt. Men jag vågar inte föreslå det. Kanske.

Anywho, sen drog vi hem och åt maat. Vi snackade typ om humor och miljö, hoho. Vi ska börja "prenumerera" på grönsakslåda, säsongsberoende. Alltså att de är närproducerade och beroende av årstiden. Vilket är superawesome! Och så får man typ recept till, vilket är ännu mer awesome!
Svenska grönsaker är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0