Hast Thou Considered The Tetrapod

Jag har inte bloggat på ett tag, eftersom jag varit sjuk och läst massa. Mitt äckliga halsont och min skumma mage utvecklades till äckel päckel förkylning. Hatahatablä. Men imorgon har jag matteprov vilket jag bör göra. Annars måste jag maila Martin och fråga om jag kommer få göra historiaprovet jag missade. Vet inte hur han känner angående "omprov" (göra proven på annat datum osv), eftersom ingen av mina lärare verkar vara överens om det. Buä.

Igår var det Alla hjärtans dag, om någon hade missat det. Hm. Jag satt hemma och snöt mig typ. Stickade och såg på Gilmore Girls och Freaky Friday. Såååå romantiskt. Verkligen.

Läste ut Eragon i fredags. Och Washington D.C./All American Girl (översatt/original title) natten till igår. Nu läser jag The Nanny Diaries, som var bra entligt Monica. Hoho.

Vad tråkig jag är. Ah, well. Måste städa upp i mitt rum nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0