Mine All Of The Time

Vad jag gör just nu? Tittar på SLAT, of course.

Kom hem från friluftsdagen för tjugo minuter sen. Nice.
Jag var jätteduktig när imorse, gick upp tjugo över sex. Gick hemifrån fem över sju. Stressade lite eftersom jag inte är van vid att åka mot södertälje. Träffade Alex på stationen, övertalade honom att ta tåget som kom 07.26 istället för det som kom 07.42, eftersom det redan var lite försenat. I Slödder träffade vi Gabbe och Redoz, noterade att de som kom med det senare tåget antagligen inte skulle hinna. Vi gick på bussen, och precis när den skulle åka kom Arvid rusande (han hade tagit fel buss), men ingen annan hann med. Och bussen gick bara en gång i timmen. Hahah.
Bågskytte var inte alltför kul, jag failade hårt. Men andra saker var trevliga <3
Jag, Gabbe, Arvid, Maikish, Markus och Jonas tog en tidig buss, sen orkade jag inte åka hem så jag gick av i Tumba med Arvid, Maikish och Markus, och vi gick till McDonalds, vi åt lite, och sen kom John. De snackade programmering. Jag störde mig på sär- och ihopskrivningar. Sen hade jag och Arvid pokewars när vi väntade på våra bussar. Hoho.

(Kom just på att SLAT är skriven av samma person som skrev/skriver Sjunde Himlen. Förklarar mycket).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0