You're Gonna Go Far Kid (Skolspecial?)

Gaaaaah, jag vill ha LAN. Lan-möte nästa onsdag. Hm. Fast jag kan antagligen inte för vi har tydligen skridskor då. Hoho. Jag villvillvill inte åka skridskor. Jag hatar det. Blä. Vill inte. Nej.

Det är så skumt, i fredags såg vi en lapp vid datasalen om lan-mötet, och det stod att det var årets kanske sista lan!!! Liksom wtf?! Fast vi tror att det är för att de (treorna) är oroliga över att ingen kommer ta över lan-ansvaret. För tvåorna är så dissiga och tänker bara på WoW hela tiden. Buhu. Nejmen de är väldigt få och Niklas trodde inte att någon skulle vilja. Vi tycker att (Starke) Arvid skulle passa bra som lan-general, och att han kan banna wow från lanen, höhöhöh x)

Idag klockan 15 stängdes skolans nätverk ner. För de ska byta server!!!!!!! Wiiiihhhh, den gamla servern söööööööög och det var helt segt och blä och uuuuh. Dessutom har de haft en ny aslänge men har inte bytt av ngn outgrundlig anledning. Menmen. Ska bli nice att se hur nätverket funkar på måndag :)

Oj, thumbnail för SLAT-avsnittet jag ska se nu är Amy och Ben, de sitter med varsin laptop. De lanar kanske?
Alltså SLAT är så skumt xD Verkligen. Helt. Galet. Fast Ben äger, även fast han är lite crazy. Och Henry och Alice är bäst.

Anywho, nu ska jag gå och göra mer te :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0