Okej.

Jag har fett dålig koll på det här med Gaza och Israel vs. Palestina. Men nu har jag sett folk som tycker att det var okej för Hitler att döda judar. Liksom, wtf?!!!!
Okej, Israel har varit fett fail. Bu på dem. Men varför ska det vara okej med folkmord bara för det? "Buhuu, den här snubben var dryg, nu var det okej att nån annan mobbade hans granne."
Vadå hej dra alla över en kam? Bara för att det finns muslimska terrorister tror jag inte att min muslimska kompis ska bomba min skola!
Sen tycker jag hela idén med Israel suger lite. "Hej allt sög för er ett tag nu ska ni få ett eget land."
Jag fattar inte varför folk inte insåg att det skulle bli konflikt. Det finns säkert en bra förklaring, men det känns liksom doomed at misslyckas.

Och jag fattar inte grejen med Jerusalem. Vem kom på idén att det skulle vara värsta ultimata plejset för minst tre religioner? Den bah "Muabuabua, nu gör vi saker svårt för folk i framtiden!! >8D"

on a less serious note har jag bakat mer nu. Muffins. De är lite lol menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0