Shake it!

Idag vaknade jag med grus i ögonen av att äggkokaren skrek över att den var klar. Hade glömt ställa alarmet på rätt tid, hoho.

Skolan var rätt okej, bortsett från två timmars svenska. Uhhh, jag gillar verkligen inte svenska som ämne uschuschusch. Allt är så påtvingat :/
På engelskan var det övningsnationella, läsförståelse, vilket gick rätt okej. Jag blev klar efter halva tiden, så jag satt utanför skrivsalen och frös i typ en timme, sen var det franska. När skolan var slut skulle jag gå till mamis jobb, men jag bestämde mig för att ta bussen eftersom det snöade så mycket. Jag hatarhatar snö. Snö suger :((
På mammas jobb satt jag och pluggade lite matte, sen kom pappa och vi gick till Subway för att äta, men det var stängt. Vi bestämde oss för att äta lite knäckebröd som nödproviant, åka till min skola igen, och sen beställa pizza på vägen hem.

I skolan var det föräldrasamtalssak, vi hade bara tid med Sofia, min engelsklärare. Vi pratade om att tenta av Engelska A, hon sa vad som krävdes osv. Låter som något jag kan göra. I så fall får jag 2 timmar hål på måndagseftermiddagarna, innan engelskan. Det är rätt bra, för då kan jag plugga i lugn och ro. Jag har ju inte så mycket tid med alla aktiviteter. Så det ska göras!

Nån gång under eftermiddagen berättade min käre far att det kommit en avi till mig (eller egentligen mamma menmen), och avsändaren var "Canada" (hohohoh). Det var mina Role Model-saker :'D Jag blev fett glad, eftersom jag hade tagit lååååångsam shipping (upp till tio veckor, snabbare saker kostade typ 72 dollar) och inte förväntade mig det paketet på ett tag. Men hihihihihih :DDD

Och sen smsade Hillevi och sa att hon sett  reklam för Metro Station + Kid Down! Liksom, oslagbar kombination.
Metro Station = massa trevliga och gladmusik <333
Kid Down = überbra förband och jättetrevliga saker <3 Erik är jättesnäll!
Det är den åttonde februari, och jag fick ju en valfri konsert i julklapp så det är nice :'D

Jag pratade ned mina kära päron om att få åka på WHPG i år. Skulle vara sjukt kul, träffa Klara liksom!! Enda grejen är att det ser ut som att Wrocken i GBG är dagen innan, och det måste bli bestämt så fort som möjligt för att jag ska kunna boka tåg och sånt. I så fall får jag åka till götet med bandet och sen ta tåget ner till Karlstad. Får se helt enkelt. Skulle vara jätteroligt att åka på, och dessutom älskar jag att åka tåg :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0