Watching.

Hoho. Idag bröt jag nästan ihop på programmeringslektionen, var fett hormonell och hade mensvärk. Inte kul. Alex trodde typ att jag var sjuk.
Sen blev det lite bättre, men fortfarande ganska dryg dag. Historialektionen var rolig dock. Vi snackade typ om varför man skulle läsa historia osv. Martin är så kooooooool.
Sen tog jag bussen hem och det var ganska trevligt, satt längst bak med Alex, Jonas och senare Johannes. Jag klagade över att de första sex åren i min skolgång var helt meningslösa (tänk vilken nivå man skulle varit på nu om man faktiskt lärt sig något i mellanstadiet). Sen var det det vanliga på 725an, jag och Alex satt och var allmänt tysta eftersom vi var helt utmattade efter veckan. Mamma ringde när Alex skulle gå av och jag gick också av där, för hon skulle hämta upp mig med bilen.

Väl hemma värmde jag bullar och bryggde te, sen satte jag mig för att titta på saker jag spelat in sen skolan började. Såg först första avsnittet av Wild Kids. De bah har värsta uttagningen! Läskigt. Och så slutar det med att man inte ens får veta vilka som går vidare :( måste se genast imorgon!!! Jag hoppas den koooola tjejen kommer med. Typ på uttagningen var hon fett rolig och spelade lite teater x'''D sen har hon finast dialekt dessutom.
Och de visade massa flashback-saker, jag saknar första säsongen! Den var så söt.

Nu ser jag på Hockeykväll. Jag tycker det är askul att se på hockey. Är så pepp på att se hockey i Canada. HOHO!
I programmet från förra veckan var det med ett par tvillingbröder från Canada som spelar i Rögle. De var söta :3
Det känns lite random att de kommer från Canada, typ hockeland #1, och så bah, jaaa, vi drar till sugiga Sverige, Ängelholm!!

Meeeeeeeeeeen nu ska jag göra annat. Typ prata med mamma om WHPG. Hon suckade när jag nämnde det innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0