Yes.

Jag tycker folk ska titta in här, för nu har jag börjat komma igång!

Nu ser jag på hockeykväll igen. Hah, jag älskar Wikegård <3 Inte the "iiiiiiiiiiiih *fangirl"-way, men han är fett kritisk och ärlig och det är ganska roligt att se på x)

Läser Eragon at the moment, den verkar nice. Har läst typ 70 sidor än så länge, men det bådar gott. Ska försöka läsa en del ikväll, men först läxor! Har läxförhör i matte imorgon, måste repetera saker från i höstas. Yaaay. Och läsa historia skulle vara bra.
Imorgon ska vi ha vikarie i programmering. Leskigt. Men innan programmeringen måste jag gå och prata med Sofia, min engelsklärare, om avtentning och så. Förhoppningsvis får jag boken vi skulle läsa också, Tomorrow When The War Began. De andra fick den i måndags, men då var jag sjuker.
Sen funderar jag på att läsa om alla HP's, för The Advance Guard håller i en bokdiskussion den 17 mars. Nice liksom. Men jag har inte läst dem på länge så det skulle ju vara bra att läsa om dem. Och det känns som att det är tid nog dessutom. Hoppas bara jag kan komma, det är ju på en tisdag (jag har ju berättat om mitt hektiska schema på tisdag). Menmen. Ska nog gå. Det känns dessutom som något jag skulle kunna unna mig själv efter en dryg musiklektion.

Uuuuuuuuuuh, vilket tråkigt inlägg!!!!!! Buhu.

Jag kan passa på att tipsa folk om sidan Svenska HP-fans, en jättebra sida om nyheter i sen svenska HP-fandomen :DDD

Men nu ska jag försöka göra lite skolarbeter och läsa massa ^^

Kommentarer
Postat av: Vicki

Underbart, vad awesome! :D Jag behöver verkligen bättra på min engelska och med fler engelska bloggar underlättar det. GÖTT!



...har inte läst paper town än :(

2009-01-29 @ 21:40:24
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0