Dumma bank, dumma ambassad.

Jag skickade min visumansökning för en månad sen, allt var klart och nice, men idag när vi var på Ven (ö mellan Skåne och Danmark där Tycho Brahe hängde ett tag) ringde Swedbank för att tala om att de skickat tillbaka pengarna för bankchecken eftersom den var ogiltig. Vilket betyder att den kanadensiska ambassaden i London inte har fått betalningen för mitt visum. GAAAAAAAAAAAAH. Dumma Swedbank :(

Så sen vi kom hem från Ven har det ringts till Swedbank, STS och sen ambassaden. Nu har vi skickat nåt mail också. Jag pallar inte om det blir något fel! >.<

Och Ven var rätt jobbigt, för när vi skulle ta båten från Råå sa de att den sista båten skulle gå från Ven 12.30 eftersom det var så blåsigt, sen tog det fett lång tid att komma till Ven, och när vi skulle åka tillbaka blev det värsta skyfallet mitt på vattnet och vi blev väldigt blöta.

Men jag fick i alla fall sova sen när vi kommit hem, vilket var niiiiiiiiiice. Jag älskar att sova. Och nu ska vi dra till Lund, middag hos faster! Hennes man är bankperson, han kanske vet vad vi ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0