Lalala.

Sitter och knåpar på min NaNoWriMo-planering. Det ska bli intressant, hoppas jag klarar det i år också!

Annars skickade jag just iväg ett mail till min värdfamilj. Läääääääääääskigt. Hoppas de svarar! Nu börjar det ju kännas lite nervöst, åker ju om mindre än en månad. Måste börja fundera ordentligt på vilka böcker jag ska ta med mig. Vet i alla fall att jag ska ha med mig mina John Green-böcker (förhoppningsvis får jag tillbaka Katherines och Alaska innan jag åker ;o), och Harry, a History, men allt annat är jag osäker på. Typ, Harry Potter. Jag kan ju inte ta med ALLA mina Harry-böcker, hur mycket jag än skulle vilja. Jag vet ju att de har ett bibliotek i Castlegar, om jag får lust att läsa HP kan jag ju låna dem på engelska. Ska försöka att få de andra böckerna jag tar med mig på svenska, så jag kanske tar med mig nån av de svenska HP-böckerna. Vet inte vilka dock. Kanske De Vises Sten, och sen min pocket-DH (på engelska då). Det kanske blir lagom, jag vet inte.

Jag tänkte sticka i Canada också! Jag tror inte det är så lagligt för mig att sälja saker när jag är där, så jag tror jag stickar mig ett lager och fixar hemsida och börjar sälja när jag kommer hem. Så kanske jag får ihop pengar till LeakyCon.

Om typ en halvtimma ska vi dra till min farbror. Det blir nice, får träffa mina små kusiner så att de inte glömmer bort mig medan jag är borta. 

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Jag ska också vara med på NaNoWriMo i år :D:D:D:D:D:D Jag tor jag vad jag ska skriva om XD (Y)

Vad ska du skriva om? 8)

2009-07-31 @ 14:34:19
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0