Booooooooooooooooring.

Klockan är nio och jag sitter och är extremt uttråkad. BSoDarna har inte vaknat än. Pappa har inte vaknat än. Jag antar att mamma gick till jobbet för längesen. Buäääää.

Jag måste skaffa Sommarlovskort. Och få min pappa att betala för det, hähä.

Men ja. Har spelat massa Pokémon (Sapphire) och aLttP. Försöker prioritera Sapphire eftersom det spelet inte är mitt utan Markus och jag vill spela klart det innan jag åker till Canada. Men det är läskigt att köra aLttP, för jag är så ovan vid spelsättet. Dels går man inte en ruta i taget som i Pokémon (man kan gå helt snett i aLttP), man battlar inte turnbased och det fina sparningssystemet finns inte. I Pokémon kan man spara närsomhelst förutom i battles, och man startar precis där man har sparat. I aLttP sparar man på ett ställe och börjar typ i början av det stället eller nåt.

Men det är roligt ändå. Nu borde jag iaf skriva önskelista och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0