Zelda!



Titta vad jag har köpt!

Idag åkte jag till Kristianstad för att träffa Lovisa. Åkte Pågatåg från Bjuv, det var nice. De nya pågatågen är väldigt fancy pants, med bord och grejer. Det var nice eftersom jag skulle åka i ungefär en timme. Läste ut Ful (Scott Westerfeld) och spelade lite Pokémon. Upptäckte att min stylus är borta. Den kan ha hamnat i min väska då den har varit lite lös senaste tiden, men det var svårt att kolla på tåget. Har iaf en till hemma, men ändå. Jobbigt ju. Dock använder jag inte stylusen så mkt eftersom jag mest spelar Pokémon Sapphire och det är ett GBA-spel. Förhoppningsvis får jag roliga spel i födelsedagspresent hmm.

Träffade Lovisa i Kristianstad. Vi gick till biblioteket, det var mys. Satt i en ungdomshörna, den hade åldersgräns! Sen gick vi för att äta, då gick vi först in i en spelaffär som jag lockades till pga en skylt med Brawl på. Hittade lite DS-spel som jag inte tänkte köpa då jag som sagt fyller år snart. Hittade också Pokémon-plushes, de kunde vändas ut och in till  Pokéballs 8D gick och åt falafel och sen tillbaka dit för att köpa en Pikachu ^^

Vi gick till Kristianstads bokhandel sen, men jag såg en till spelaffär på vägen så vi gick in i den. De sålde begagnade spel och jag hittade The Legend Of Zelda: A Link To The Past för 199 kr och beslöt mig för att köpa det. Hoppades innerligt att mitt kort skulle funka (det gjorde inte det när jag skulle ta ut pengar i måndags), men det gjorde det såklart inte. Fick gå och ta ut pengar, men först den tredje bankomaten funkade, tack och lov iaf, så jag fick köpt spelet :D

När jag kom tillbaka till Billesholm var jag supertrött så jag sov ett tag, hahah. Trodde det var morgon så att jag skulle få åka hem ungefär. Men det gör jag imorgon. Skönt att komma hem.



Ska även bli skönt att ha en mus till datorn! Glömde den hemma i Salem. Fail. Och Ulricas student var trevlig, men regnig. Jag tycker det är så sorgligt med folk som tar studenten. Jag fasar inför den dagen, och jag har liksom tre år kvar. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0