Long Time No See

Ojojoj, jag har inte skrivit här på länge. Dåligt! Men jag har varit fett upptagen. Med att ta bort min tandställning till exempel. Det känns jätteläskigt. Men jag verkar åka till Canada i höst, woho! Är bara en massa formulär jag måste fylla i och sånt. Jag blir lite trött.

Meeeen annars är saker ganska nice. Det var LAN förra veckan, massa trevligt. Men ingen hade tagit med sig ett Wii, så det blev inga fina Brawlfights. Men andra saker var massa trevliga.

Igår hade Madde tjejmiddag, det var också trevligt. Alla var ganska trötta, menmen. Vi såg på melodifestivalen (som jag lyckats undvika tills dess, yes), och det bästa med hela grejen var ju tingaling-saken. Så bäst.

Meeen nu tänkte jag skriva lite. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0