When You Were Young.

Hahahah, igår drömde jag först att jag pratade med Sofia, min engelsklärare, och hon sa att jag fick IG på att blogga för att jag aldrig uppdaterade. Hahahahah.

Sen drömde jag att NP i MaB var typ 20 sidor långt. Men det var det inte. Kändes ganska okej faktiskt. NP i MaA imorgon, bara en och en halv timme. Går nog bra!

Allt känns väldigt chill atm. Känns weird. Maj skulle ju vara überbusy. Menmen, jag klagar inte.

Hade sista baslektionen idag. Buhu. Iofs skönt nästa vecka, har inget alls förutom ensemble på tisdag och gitarr på onsdag, och sen inget alls kommande veckor (utom möjligtvis ensemble). Nice ju. Men ändå. Ingen bas förrän jag kommer hem från Canada kanske ;o läskigt.

Fick MVG på Kemiprovet, yay :DDDD (jag förlorade the game)

Ööööööööööhm. Jag vet inte om jag har något mer att skriva. Allt är ganska nice faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0