Bitter Pill



Idag när jag satt på skolbussen på väg hem lyssnade jag på Remus och satte ihop en snabb spellista med No Children, lite The Offspring-låtar, Simple Plan-låtar och Bitter Pill, som är ovan. Bitter Pill är en fett mysig låt och den känns så...sommarregnig. Det var regndroppar på bussens vindruta, fast det regnade inte. Jag tror dock det kan ha regnat i slutet på skoldagen, för det såg ganska regnigt ut när jag kom ut ur skolan.

Den låten är fett bra i alla fall. Den kanske gjorde min dag typ, en millimeter bättre, för i övrigt har den varit ganska fail. Jag kände innan att den skulle suga så det gjorde nog inte saken bättre. På Nutrition Break gick jag i alla fall och lånade Liftarens Guide och Chamber of Secrets, vilket kändes bra, fast lektionen efter (engelska) sög så jag var inte riktigt en happy camper när jag klev in i nördrummet på lunchen. Justin sa att jag såg deprimerad ut. Det ligger typ i Tomlinsons gener att fråga det eller nåt, för hans bror säger också det hela tiden. Hallå, jag ser helt normal ut! Eller okej, just idag gjorde jag inte det men alla andra gånger! Dock känns det ju bra att någon bryr sig. Sen kom Jordan och slog vad med Owen om att han skulle spela trumpet och bli utkastad (han blev det inte), och det var trevligt för då spelade han fina saker som Tetris-låten och Star Wars-theme.

Sen sög biologin ganska mycket också, för Mr Gregory är ledig (hans son skulle födas idag, fast han var borta igår också, så jag antar att ungen föddes igår istället) och vi har en vikarie som helt enkelt inte är lika rolig.

Imorgon är det dock band vilket alltid är kul, och sen är det ju fredag, som Melody (Robert's 25åriga dotter som är och hälsar på över Thanksgiving) sa när jag och Jennifer kom hem från skolan. Hoppas att helgen inte blir allt för seg, på lördag ska vi äta Thanksgiving dinner (Thanksgiving är egentligen på måndag, men tydligen firar man när man vill under helgen), och även åka in till Castlegar och köpa garn, och på söndag är det Rita's födelsedag, på måndag ledigt.

Kan förhoppningsvis läsa mina feel good-böcker och må bra i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: Vickan

och låten gjorde helt klart min dags avslut. Det bästa tänkbara avslut just nu :D Väldigt skön låt!

2009-10-09 @ 23:42:28
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0