First Impressions...

Miniminispoiler HIMYM S05E5!



Idag är det måndag, så jag har sett på How I Met Your Mother. Innan dess såg vi på ett avsnitt av Liftarens Guide, och folket tyckte att jag kunde se på HIMYM där uppe. Jag brukar vanligtvis se på det i vardagsrummet här nere (för att inte störa någon osv), men jag tänkte, okej, visst, så jag såg på HIMYM i vardagsrummet där uppe. Rita satt där och läste eller något och Jennifer satt vid datorn som står där.

Och såklart innehåller det senaste avsnittet massor av skämt om Canada. Det är ju en  vanlig företeelse att de skämtar lite med Robin för att hon är kanadensare, men det här avsnittet var ganska genomgående ett drivande med kanadensare. Jag hade inget emot det, men det kändes inte som ett bra första intryck för min kanadensiska värdfamilj precis, hahah.

Kommentarer
Postat av: Tgr

Robin är så himla söt! How I met your mother är bäst<3

2010-03-02 @ 13:47:10
URL: http://wallofbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0