Cravings.



Seriöööööööööööööst. De enda chipsen jag ätit här är ketchupchips (usch. ungefär samma nivå som Salt&Vinegar-chips = väldigt, väldigt hemska) och pickle- och dillchips (de var faktiskt rätt okej. men ändå. Jag åt bara ett chips. Och det var långt ifrån lika awesome som ett Estrella-chips. Det smakade lite vinäger ju).

En annan grej jag saknar lite är Marabou Amigo. Jag tog en med mig, men den är bara på 100 gram (vad tänkte jag med? 100 gram klarar jag mig inte på ett år!) liksom, och jag öppnade den idag. Jag har nästan ätit halva. Så ja D:

För övrigt gillar jag detta. Tjejen som sjunger är bassisten i School Of Rock, vilket är totally awesome. Och jag kom på varför jag kände igen Carly i iCarly. För att hon är Summer Hathawy i School Of Rock. Of course. Och tydligen är Joey Gaydos Jr (Zack Mooneyham/Zackattack) on probation for DUI.

Just det, Dr Horrible vann en Emmy! Det är ju lite awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0