Livet är fint.



Bild tagen av underbara Maria!

Speciellt när man får se ett skitbra band tre gånger på jättekort tid och en gång till på torsdag. Hähähä. Och speciellt när Paul DeGeorge spelar av sin höga E-sträng på Göteborgsspelningen och jag föreslår att vi kör Små Grodorna medan han hämtar en ny gitarr...och alla i publiken är på. Min bästa idé någonsin typ!

Göteborg och Oslo var nice. Speciellt Göteborg. Sist jag var där var det också wrock men det blev lite dålig stämning kring det och nu vad Solitary Snape dessutom förband, akustiskt (!!!) och folk gillade oss och det var jättehärligt.

Nu jobbar jag. Det är helt okej. Längtar tills torsdag dock. Mina föräldrar ska också komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0