Freaks and Geeks...and drummers.



För några dagar sedan hittade jag den här videonLinnea's blogg och hittade tvserien Freaks and Geeks. Jag tyckte det lät som en intressant titel och kollade upp den. När jag såg att Jason Segel (Marshall i HIMYM) var med bestämde jag mig för att se första avsnittet, och nu är jag på sjunde avsnittet. Det är så sjukt bra! Är asglad att jag hittade den.



Sen var det ju det här med Jason Segel, eller Nick Andopolis som han spelar i Freaks and Geeks...han är sjukt het. Okej, jag tyckte han var rätt het i första säsongen av HIMYM (sen blev han typ...gammal), men i Freaks and Geeks är han trummis. Och jag har ju nämnt min grej för trummisar. Och han är så söt med Lindsay och det är så dåligt att Lindsay inte känner likadant för honom för de skulle vara fett söta tillsammans!

Så jag spenderar min sista dag på lovet med att fangirla Jason Segel när jag borde skriva klart det enda skolarbetet jag skulle gjort under lovet (som egentligen borde varit klart innan lovet). Bra gjort. Gaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0