Nämen hejsan.

Här sitter jag och har just insett att min migrän nog har gått över (jag som just tänkte klaga över den...). Fast det behöver inte stämma. Jag har trott att den har försvunnit flera gånger idag, men så var den där i alla fall.

Annars har jag varit på datalogi idag, det var sista lektionen, som ägde rum på KTH i Haninge. Mest för att KTH är rätt nice. Och KTH Haninge är faktiskt ganska nice om man bara ser på byggnaden; den är jätteöppen och det finns massa fönster och man ser rätt ner i trapphusen och även om det snöar och är deprimerande ute är det jättefin utsikt. Hihi.

Men ännu en gång funderar jag över vad jag ska studera. Visst, jag har mer än ett år på mig att bestämma mig om jag vill börja plugga direkt efter gymnasiet, mer om jag väntar ett tag. Men jag vill nog plugga direkt, för jag vet att ett års pluggpaus kommer bli flera års paus osv.

Men usch, det är så jobbigt att veta. Det finns så mycket jag vill lära mig. Menmen, that's future SQUEEEE's problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0