Sjuker.

Jag har typ aldrig feber men när jag har det blir jag väldigt ynklig och buhuuu jag hatar att vara sjuk. Jag orkar inte göra någonting vettigt och det finns inget roligt att göra blaaaaaaaargh. Jag har satt upp läger i sängen med laptop bredvid. Om jag hade haft mer ork hade jag flyttat datorn med bra skärm och högtalare och allt men det har jag naturligtvis ingen energi till...så jag sover och tittar på Glee istället.

Men imorgon mår jag förhoppningsvis liiiite bättre så jag kan plugga och sen ska jag och papi åka och se Harry Potter och Dödsrelikerna igen, det blir apnice!

För övrigt har jag den senaste tiden sett på lite filmer som jag vill kommentera ur mitt högst öhm. Bitchiga perspektiv? Får se hur det blir med det. Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och göra iordning Lemsip åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0