En söndag.

Jag gör spellistor på Spotify och lyssnar igenom dem och läser igenom random bloggar bara för att istället för att skriva story och göra klart programmeringsprojekt och plugga förebyggande. Och leker med en apsnygg Rubiks Kub (snälla lärare är snälla!)

Gårdagen var för övrgt awesome för att vi på datalogin lekte med robotar och min grupp fick roboten som hette Marvin. Det var lite jättefint. Speciellt när Marvin lyckades utföra uppdraget men på tillbakavägen bestämde sig för att åka in i vulkanen.

Marvin fick mig vilja läsa om Liftarens Guide igen, som jag gjorde våren 2009, inför Towel Day. Kanske ska göra det. Jag har haft ju svårt att komma in i någon bok den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0