Håltimmetankar.

Jag har håltimme (i plural, egentligen, för det handlar om mer än två timmar) och lyssnar på radio och gör ingenting på internet istället för att plugga, vilket är vad jag borde göra. Jag har ont i halsen och vill ha kaffe men har inga kontanter och ingen kopp så jag kan inte gå och köpa kaffe i cafeterian för två spänn. Det känns lite jobbigt att jag slutar fyra och redan vill gå och lägga mig igen.

På den enda lektionen jag har haft hittills idag har jag läst om upplysningstid och konstig kvinnosyn. Det gjorde mig något upprörd, så jag gick till matsalen och klagade lite åt mina gamla klasskompisar. Sen berättade Arvid att han hade försvarat vegetarianism på släktmiddag och det var fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0