Måndag, tionde januari.

Dagens Låt: Wishful Thinking, av The Ditty Bops. Den spelar jag förhoppningsvis med Kelly i helgen! Hon har även gjort världens bästa Justin Bieber cover.
Dagens Video: Den som jag postade tidigare idag. Älskar Catherine Tate.

Dagens Mat: Havregrynsgröt, te och nyponsoppa till frukost, pasta med tomatsås plus lite sallad till lunch, och wokade grönsaker med ris, jordnötter och cashewnötter. Omnomnom.

Dagens Nörderi: Spenderade största delen av min håltimme med att läsa om binära sökträd och gå runt i Minecraft.

Dagens Struva: Rätt många mattetal som inte blev gjorda idag. Jag gjorde tre...

Dagens Bedrift: Jag gick vilse i Minecraft. Jag tyckte det var rätt skickligt av mig.

Den här dagen är awesome på grund av...
...att jag hittade ett coolt mönster på en väska jag ska sticka. Och att jag, under min sökning efter garn, hittade ett perfekt rosa garn till att virka en Kirby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0