Sömn.

Hah. På LANet sov jag typ totalt högst fem timmar. De flesta av dem sovs under natten mellan fredag och lördag. Sen sov jag i princip inte alls på natten till söndagen. Nästan alla andra sov efter typ tre till nio, men jag ville inte sova, och ju senare/tidigare det blev desto mindre ville jag sova, eftersom jag visste att om jag somnade skulle det bli som på alla andra LAN, att jag sov till typ strax innan elva (då srömmen stängs av), vilket är fett tråkigt. Så jag satt i min stol och såg på alla som sov, kanske eventuellt somnade till i stolen men inte mer än så.

Igår när jag kom hem var jag bajstrött men ville inte förstöra dygnsrytmen. Höll mig vaken till typ fem-sex, vi åt, och sen gick jag och la mig och blev väckt sju. Det värsta är att jag inte ens är pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0