Hmpf.

Kan inte sova inatt. Jag satt till halv tolv och gjorde datalogiuppgifter, prövade därefter att gå och lägga mig. Läste först ut en bok, släckte och försökte sova. Gick inte. Sen satte jag mig vid datorn för att researcha lite grejs till en video jag vill göra i veckan. Hittade massor av intressanta saker. Mest saker som gjorde mig lite trött på mänskligheten. Men inte för trött för att jag inte skulle kunna bli arg och ranta om det.

Dock känner jag att det skulle vara ganska nice att kunna somna nu. Jag ska upp om mindre än fem timmar och ska vara i skolan till fyra på eftermiddagen (och håltimmen förkortas av elevråd, så jag kommer inte kunna sova i två timmar). Dessutom måste jag skriva klart en uppsats imorgon. 2000 ord, varav 300 är skrivna och en minimal andel av all research är gjord. Seeeeegt.

Jag kommer dricka mycket kaffe imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0